Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ans Bos - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ans Bos - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

20 Oktober 2017 | Australië, Darwin

Goodmorning mates,

We zitten op dit moment in het vliegtuig richting Darwin. Nadat we afscheid hebben genomen van de mannen op Schiphol zijn we gisteren vertrokken om 21.00 uur naar Kuala Lumpur. Een vlucht van 12 uur alwaar we heerlijk geslapen hebben in het vliegtuig. In Kuala Lumpur hadden we een uur de tijd om over te stappen naar de vlucht richting Singapore. So far so good. Nog een uur vliegen en we landen in Singapore. Alles gaat zn gangetje en voor we het weten zitten we al in een taxi richting ons hotel. De chauffeur lult me de oren van de kop maar ik versta d'r geen bal van dus.... ah, oké!.....really?..... yes, yes..... en zo gaat dat meer door.
Het is dan ongeveer half 8 in de avond als we eindelijk arriveren. Toch effe zoeken....waar is dat klote hotel eigenlijk. Trappen op trappen af met die zware koffers ....nou eindelijk gevonden en inchecken. Dat gaat allemaal op een super langzaam tempo zodat we nog maar weinig tijd hebben om de stad n beetje te verkennen. Klein slaapkamertje met een stapelbed...maar allah, ik hijs mezelf straks wel naar boven. Douche en wc...een verdieping hoger dus we moeten in onze sexy negligé vannacht de deur uit..... :)
Het is hier erg benauwd dus ik ben heel blij met mijn eerste Singapore biertje...halve liter, smaakt voortreffelijk. We nemen een taxi en gaan naar de Gardens by the Bay, in het donker is dit erg mooi verlicht. Wat een prachtige stad is dit. Jammer dat we er maar een dag zijn.... volgende keer iets langer.
Dag 2
Goed maar zeer weinig geslapen.... om 6 uur staat de taxi klaar om ons naar de luchthaven te brengen.
Nu nog effe 5 uur vliegen en dan eindelijk......AUSTRALIE!!
Gemma ligt alweer te snurken naast me...ik doe geen oog dicht.
Uiteindelijk komen we aan in Darwin om 18.00 uur. Nu effe alles reorganiseren want om de haverklap is een van ons iets kwijt.
O ja..ik was weer slim geweest om mijn homeopatische pillen op te geven aan de douane....was ik bijna mijn echte pillen kwijt geweest, mag maar voor 3 maanden ingevoerd worden en ik heb voor 5 maanden bij...

  • 20 Oktober 2017 - 13:31

    Leo Bos :

    Bericht ontvangen groetjes vader en lies mooi verhaaltje xxx

  • 20 Oktober 2017 - 13:33

    Ans Bos:

    Thanks pa en lies xxx

  • 20 Oktober 2017 - 13:50

    Miranda :

    Geweldig .... geniet ervan jullie xxx

  • 20 Oktober 2017 - 16:29

    Henny Goorts:

    mooi.....wat zullen jullie moe zijn, slaap lekker, en dan kan t genieten van australië eginnen !!!xxx

  • 20 Oktober 2017 - 18:00

    Edith:

    nu alweer helemaal in die totaal andere wereld...! wat leuk om mee te reizen met jullie.

    verheug me al op het volgende verslag. GENIETEN daar !

  • 21 Oktober 2017 - 11:06

    Jan En Ied:

    Hallo Dames, goed te horen dat jullie aangekomen zijn. Nu genieten maar. We verheugen ons op jullie verhalen. XXX

  • 21 Oktober 2017 - 13:35

    Juul:

    Heeerlijk en zó herkenbaar.. alles op z'n aziatisch!! Nu lekker genieten in Down Under!! Xxxxx

  • 21 Oktober 2017 - 18:45

    Sylvia:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu kan het avontuur beginnen. Benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken. xxx

Tags: Darwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Australie

Rondreis australie

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2018

De laatste dagen

06 Maart 2018

Laatste 2,5 weken

24 Februari 2018

Van Cairns naar het zuiden

11 Februari 2018

Noord Queensland

01 Februari 2018

Verder langs de oostkust
Ans

Reis door australie

Actief sinds 17 Okt. 2017
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 13960

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2017 - 18 Maart 2018

Australie

Landen bezocht: